1 miliard nowych graczy, dzięki graniu w chmurze

1 miliard nowych graczy, dzięki graniu w chmurze

Dość dawno nie było informacji z obozu Electronic Arts w sprawie ich odpowiedzi na granie w chmurze, a konkretnie na temat ich usługi Project Atlas.

Ostatnio na łamach serwisu gamesindustry wypowiedział się jeden z szefów EA, Ken Moss. Ken stwierdził, że szczerze wierzy, iż cloud i sztuczna inteligencja zmienią znacząco rynek gier i zakłada, że stanie się to w przeciągu 5 do 10 lat.

Dzięki strumieniowaniu nasze motywacje są jasne. Chcemy być tam gdzie są gracze, aby mogli grać w nasze gry gdziekolwiek i jakkolwiek chcą. Nasze działania są z tym zgodne. Granie w chmurze ewoluuje i jest obecnie niepewne, ale przyniesie kolejny miliard graczy w świecie. Mamy obecnie około 2,6 miliarda graczy na całym świecie. Chcemy mieć pewność, że jesteśmy w czołówce tej branży, ale także wyciągać wnioski podczas budowania gier w tym świecie.

Ken twierdzo potwierdził ponadto, że jako firma w dalszym ciągu testują modele subskrypcyjne gier, a także zachowania graczy w tej kwestii. Wierzy, że to pomoże im zrozumieć, jakie gry robić.

Dzisiaj kupujesz grę i liczysz, że Ci się spodoba. W świecie subskrypcji zainwestujesz godzinę grania, by zrozumieć w ogóle, czy będziesz chciał zobaczyć więcej.

Po rozczarowującym uruchomieniu usługi Google Stadia, dobrze jest wiedzieć, że pojedyncze przypadki, czy nawet fiaska nie zmienią trendu i kierunku w jaki podąża branża gier.

Photo by JESHOOTS.COM on Unsplash

Share This: